Аңдатпа. Мақалада логистиканы, автомобиль көлігі қызметтері мен логистикалық қызмет көрсету сапасын басқаруды, сондай-ақ логистика саласындағы тұтынушыларға қызмет көрсету процестерін стандарттау қажеттілігін интеграциялаудың жүйелік тәсілін қолданудың орындылығы негізделеді. Логистикалық сапа менеджменті жүйесін әзірлеу және енгізу тұтынушылардың қанағаттану деңгейін арттыруды, қаржылық, материалдық, адами және ақпараттық ресурстарды тиімді пайдалануды қамтамасыз етеді, сондай-ақ инновациялық технологияларды қолдануға ықпал етеді. Логистикалық қызметті стандарттау, өз кезегінде, қызмет көрсету деңгейін нақты анықтауға, логистикалық ағындарды оңтайландыруға, нарық конъюнктурасының өзгерістеріне тезірек жауап беруге және бәсекелестік артықшылықтарды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Осылайша, логистикалық қызмет көрсету сапасын басқару мен стандарттауға кешенді көзқарас көлік-логистикалық салада өнімділікті, тиімділікті және жүйелі басқару шешімдерін арттырудың негізін құрайды.
Түйін сөздер: сапа менеджменті, логистика, автомобиль көлігі қызметтері, TQM, тұтынушыларға қызмет көрсетуді стандарттау, жүйелік тәсіл, бәсекеге қабілеттілік.