Аңдатпа. Коронавирустық пандемия авиакомпанияларға ең үлкен соққы болды. Саяхат және туризм саласы коронакризистің ең үлкен құрбандарының бірі болды. Пандемияға байланысты елдердің үкіметтері қабылдаған алғашқы шешімдер дәл жолаушылар рейстерін жабу және шетелдіктер үшін шекараларға қатысты болды. Сондықтан әлемдегі миллиондаған адамдар демалыстарды немесе жұмыс сапарларын болдырмауға және билеттерді қайтаруға мәжбүр болды.
Халықаралық Азаматтық авиация ұйымының (ICAO) есептеулері бойынша, жолаушылар авиакомпанияларының пандемиядан шеккен шығындары карантиннен шығу сценарийіне байланысты $160 млрд-тан $253 млрд-қа дейін болуы мүмкін. Әлемдегі авиакомпаниялардың жалпы жолаушылар ағыны 1 миллиардтан астам жолаушыға түсуі мүмкін [1].
Халықаралық әуе көлігі қауымдастығының (IATA) бағалауы бойынша, коронавирусқа байланысты әлемдік авиациядағы жолаушылар айналымы екі есе қысқаруы мүмкін, ал жолаушылар авиакомпанияларының кірісі 314 миллиард долларға түсуі мүмкін [1].
Дегенмен, авиация саласы жаңа жағдайлар мен шектеулерге бейімделуге мәжбүр болып, өз жұмысын жалғастыруда. Қазіргі уақытта адамдар арасындағы байланыстарды қысқартуға мүмкіндік беретін инновациялық технологияларды пайдалану мәселесі көтерілуде. Бұл қызмет көрсетуге арналған роботтар, жолаушыларды тексеруге арналған жаңа құралдар. Сондай-ақ, жағдай авиакомпаниялардың жолаушылар қатынасын қысқартуды ескере отырып, жүк тасымалынан кіріс алу мақсатында жолаушылар ұшақтарын жүк ұшақтарына қайта жабдықтауды талап етті.
Түйін сөздер: COVID-19, инновация, дағдарыс, тасымалдау, саяхат төлқұжаты.